۱۴ پاسخ

هرچی دیر تر دندون دربیاره ینی جنس دندونش خوبه و دیرتر هم میوفته و خرابیش هم کمتره

هرچي ديرتر بهتر

اره تا ۱۲ یا ۱۸ ماهگی طبیعیه

من پسرم نه ماهش نداره دندون هیچ

طبیعی هست

اره واسه منم دیشب تازه فهمیدم دندون دراورده 🥲😍

پسر منم دندون درنیاورده

پسر من داره میره۱۰هنوز نداره

پسر منم هنوز نه دندون در اورده نه خبری هس از دندون

پسر منم😂

پسر من ۴ ماهگی دندون در آورده

دختر منم هنوز در نیاورده

آره مال منم دندون درنیورده

اره عزیزم تا ۱۳ ماهگی وقت داره

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی