دخترمنم داره یکسالش میشه هنوز در نیورده 😁
دخترمنم ۹ماهشه هنوزخبری ازدندون نیست خیلی هم ازیته
پسر من ۹ ماه و ۱۳ روزگی اولین دندونشو دراورد دو روز بعدشم دومی رو دراورد، الانم سومی میخواد بزنه بیرون😅😅
منم پسر عمم یکسال و دوماهشه هنوز در نیورده
طبیعیه دختر منم ۸ماهگی شروع کرد ماشالا همینجور داره در میاره😁الان ۶امی میخواد در بیارع
طوری نیست؛ دیرتر این پروسه رو طی میکنید
چه بهتره داری بهش آهن میدی دندون نداره که سیاه بشه نگران باشی 😀
عجله نکن هرچی دیرتر دربیاره بهتره عزیزم
پسر منم🙃
پسر من اخرای ۹ماهکی دراورد
نگران نباش بلاخره در میاره عزیزم هر بچه ای متفاوته
پسر من هشت ماه و ۲۰ روزگی در اورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.