۱۲ پاسخ

دختر‌منم داره یکسالش میشه هنوز در نیورده 😁

دخترمنم ۹ماهشه هنوزخبری ازدندون نیست خیلی هم ازیته

پسر من ۹ ماه و ۱۳ روزگی اولین دندونشو دراورد دو روز بعدشم دومی رو دراورد، الانم سومی میخواد بزنه بیرون😅😅

منم پسر عمم یکسال و دوماهشه هنوز در نیورده

طبیعیه دختر منم ۸ماهگی شروع کرد ماشالا همینجور داره در میاره😁الان ۶امی میخواد در بیارع

طوری نیست؛ دیرتر این پروسه رو طی میکنید

چه بهتره داری بهش آهن میدی دندون نداره که سیاه بشه نگران باشی 😀

عجله نکن هرچی دیرتر دربیاره بهتره عزیزم

پسر منم🙃

پسر من اخرای ۹ماهکی دراورد

نگران نباش بلاخره در میاره عزیزم هر بچه ای متفاوته

پسر من هشت ماه و ۲۰ روزگی در اورد

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان نغمه مامان نغمه ۱۱ ماهگی