تا ۱۴ ماهگی
صبرکن
وقت هست تا ی سالگی
دختر خواهرم ۱۴ماهگی درآورد😅
تنها نیستی گلی
چه خوب … خواهرزاده منم ۱۰ ماهگی تقریبا دراورد
دوست دارم دخترمم دیر در بیاره
پسر منم تا الان دندون درنیورده میگن بچه اگ زود دندون در نیاره بهتره میگن دیرتر دربیاره دندوناش قوی میشن دیگ نمیدونم
دکتر گفت تا۱۳ ماهگی وقت هست
منم دخترم تازه در آورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.