۱۱ پاسخ

شیر خشک میدی بچه منم همش یبوست میگره چون شیر خشک میدم

عزیزم بهش قطره بی بی کر بده 12ساعت یبار 6قطره قطره، کار میکنه شکمش
نگران نباش، طبیعیه این چیزا

خاکشیر بخیسون تو اب گرم اب زردشو بده بخوره

یبوست داره

اینی که میگم رو حتما انجام بده هیچ مشکلی هم پیش نمیاد
ی کوچولو اب جوش بریز تو لیوان با یه حبه قند هم بزن یکم که خنک شد بریز تو شیشه شیر بده بخوره ی ساعت بعدش شکمش کار میکنه

خیلی کم صابون شیاف کن بهش سریع مدفوع میکنه

پسر منم ۵,روزه نکرده قطره بی بی کردادم . مقعدشو روغن زیتون زدم. شکمسو‌ماساژ دادم . فلوس دادم
ولی هیچ خبری نیست فقط باد شکم زیاد داره

یه ذره نوک سورنگ گلیسیرین بزن .باز بزار ..فوری میره..گناه داره درد داره الان

قطره نفخ نداری بدی بهش

دختر منم امروز همینجوری بود شیاف گلیسرین برداشتم، ۱/۸ امش رو گذاشتم براش، مشکل حل شد.

برو عطاری فلوس بخر بریز تو آب جوش چند تا پرشو حل کن توش غلط شد دو‌ تا قطره چکان پر بده بخوره

سوال های مرتبط