مامانا ۳۴روزه زایمان کردم سزارین میتونم رابطه داشتم باشم؟

۶ پاسخ

گلم مشکلی نداره من ۲۴ روزگی نزدیکی داشتم اگه خونریزی نداری مشکلی نداره

من 15روز رابطه داشتم بخیه عامو کشیدم خیلی از مامان عای سزارینی 15/12روز رابط داشتن
چون زایمان طبیعی نبوده اگ زایمام طبیعی باشه باید تا چهل صبرکنی چون بخیه داری مثلا

ولی سزارین مشکلی نیس😕

نه زوده هنوز من بعد ۴۸ روز رابطه داشتم اصلا اذیتم نشدم

ن من چهل روزگی داشتم بازم سوزش داشت وایسا داخلی خوب بشی

ن چهل روزگی

نههههه

سوال های مرتبط