گلم مشکلی نداره من ۲۴ روزگی نزدیکی داشتم اگه خونریزی نداری مشکلی نداره
من 15روز رابطه داشتم بخیه عامو کشیدم خیلی از مامان عای سزارینی 15/12روز رابط داشتن
چون زایمان طبیعی نبوده اگ زایمام طبیعی باشه باید تا چهل صبرکنی چون بخیه داری مثلا
ولی سزارین مشکلی نیس😕
نه زوده هنوز من بعد ۴۸ روز رابطه داشتم اصلا اذیتم نشدم
ن من چهل روزگی داشتم بازم سوزش داشت وایسا داخلی خوب بشی
ن چهل روزگی
نههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.