۱۴ پاسخ

تخت تخته ای ساده ها که تکونم میخورن بهترن یا گهواره نانو که بلاگرام تبلیغ میکردن یه زمانی بچم میتونه توش بخوابه تا صبح؟

بادی زیردکمه و سرهمی بدون جوراب خیلی به کار میاد.اوایل چون کولیک دارن شلوار زیاد خوب نیس اذیت میکنه دکترا میگن نپوشونید بهتره.سایز صفر همون دو سه تا خوبه.یک و دو بیشتر به کار میاد.

کافیه زود تنگ میشن

من سایز ۲ بیشتر گرفتم

به نظرم کمه عزیزم. هرروز همه چیز داره ده برابر میشه بخر کم میاری

مبارکه عزیزم به سلامتی تنش کنی

ای جان چقدر نازن
مبارکه عزیزم

مبارکه 😍

اینجوری نمیشه سایزز بگو و اینکه از هر کدوم چند تا گرفتی ؟

فعلا بسه به دنیا آومد دیدی نیاز داره دباره بخر

خیلی قشنگه
انشالله بسلامتی بغلش بگیری عزیزم 😍

حضوری خریدکردی یاازسایت!؟

بسه همینا بپوشه باز دیدی تنگ شد براش بخر

لباس خیلی زیاد نگیر ...تشک گارد دار رو چند گرفتی؟

خب باید بدونی چند دست ۰تا۳گرفتی

سوال های مرتبط