۳ پاسخ

رفلاکسه اکثر بچها دارن تا یکم بزرگ شن

اره
فقط مراقب باش خفه نشه
به پهلو بخوابون
یکم شیب بده

یا رفلاکس داده که میتونی تشک آنتی رفلاکس بگیری و روی شیب ملایم بخوابونی خدای ناکرده خفه نشه. ممکن هم هست زیاد شیر میخوره پس می زنه و بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی