۴ پاسخ

داره رشد میکنه بالا اوردن پنیری خوبه

بچه منم ۳ بار اینجوری بالا اورد بردم دکتر گفت زیاد شیر میخوره
گفت هر دوساعت ی ربع بهش شیر بده
الان خداروشکر درست شده

ببردکترعزیزم

رفلاکس داره

سوال های مرتبط