۵ پاسخ

چ خووب شده

اون آجیلا زو چرا هدر دادی

خیلی هم عالی مهم اینه که براش ارزش قائل شدید و یه یادگاری براش درست کردید ..وااای چه قدرم آجیل😋 اینم ماه‌گرد هشت ماهگی دختر من

تصویر

خوبه که
مبارک

عیدت مبارک کوچولو❤️

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥹💙 مامان فسقلی🥹💙 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد آبانیم مامان مهراد آبانیم ۷ ماهگی
مامان فسقلی🥹💙 مامان فسقلی🥹💙 ۱۱ ماهگی
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی