کسی از پوشک هانیز استفاده کرده؟خوبه؟

۳ پاسخ

اره من استفاده کردم خوبه

واسه دختربزرگم استفاده میکردم اما به دخترم کوچیکم نساخت

بله من خوبه حتی سایزشم نسبت به بقیه قشنگ بزرگه مثلاً سایز دو هانیز با مایبیبی کاملا متفاوته هانیز خیلی بزرگ و خوبه

سوال های مرتبط

مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی