۱۶ پاسخ

من از اول که باردار شدم هفته دوتا میخورم

من هر دو روز یکی گفته بخورم

هرشب؟؟امگا چند هست من هفنه ای دوبار میخورم

به من گفت یک شب درمیون بخور خیلی هم تاکید داشت بخورم از ۱۳ هفته بهم داد و میخورم فکر نمی‌کنم ربطی به پیش فعالی داشته باشه بلکه ویتامین باعث هوش بچه میشه

من از هفته ۱۶ هر روز میخورم

من از سه ماهه دوم، هر روز یکی میخورم

من گفت روزی یدونه

به من ندادن

برا من از ۴ ماهگی دکتر نوشت هفته ای ۲ تا

ب من گفته هفته ای۲ بار

دکترم به من از هفته۳۰ داده
...هفته ای ۲ عدد میخورم

برا منم هر شب داده تازه از هفته ۱۰ میخورم

ب من اصلا ندادن
چ‌بچه اول
چ الان

برا من هفته ۲۲ تجویز شر
هفته ای ۳ بار

به من ندادن اصلا

من ازاول بارداری برام نوشته هرروز،خودم کم ترمیخورم گاهی اوقات.ازدکترمم پرسیدم بیش فعال نمیکنه گفت نه باهوش وتیزبین میشه بچه.

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری