۸ پاسخ

از الان استرس اینا رو داری نکن بابا از هرچی بترسی سرت میاد پس بیخیال اینا باش

سوره حجرات هم هرروزبخون برای حفظ جنین توصیه شده

افکارتومثبت کن زیاداستراحت کن آب هم زیادبخور.

من زایمان زودرس داشتم ماه ۷ حتما ب دکتر بگو امپول ریه برات بزنه و ماه ۸ رو کلا استراحت کن ماه ۸ ماه حساسیه من دکترم همش میگفت چیزیت نیس اخرش ۳۲ هفته بچه بدنیا اومد ۵ روز بعدش فوت شد اگه الان بود ۹ماهه بود 🥲🥲🥲

چرا اصلا فکر می‌کنی به هرچی فکر کنی جذب می‌کنی

اگر از هر لحاظ چک شدید مشکلی ندارید استرس نداشته باشید

نمیگیری
بهشم فکر نکن طوری نمیشه
سروقت خودش نهایت ی هفته زودتر ب دنبا میاد
سعی کن دیگ استرسی نگیری
اروم باشی خیلی
استرس و درگیری فکری بدتر میکنه همه چیو

چرامیترسی هنوز ۱۸ هفته ای که

سوال های مرتبط