کسی زایمان زود رس داشتع مثل در ۲۰هفتگی کیسه ابش پاره بشه چه جوریه؟

۷ پاسخ

من داشتم ۱۹ هفته...
بچم نموند
کیسه ابم پاره شده بود

20هفته هنوز بچه خیلی. خیلی مونده تا کامل بشه نمی‌مونه ولی من خودم 28هفته به دنیا اومدم الان از همه خانوادم استخوان بندیم بهتره

من اوایل ۳۲ کیسه آبم پاره شد ۱۳سال پیش ولی شکر خدا بچم موند

بچه تو هفته 28و29هم شنیدم بمونه ولی 20بعید میدونم

نشتی اگر باشه با استراحت و سرم خوب میشه 💕

بچه از هفته ۳۳ به بعد میمونه

فک نکنم بچه بمونه

سوال های مرتبط

مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری