من داشتم ۱۹ هفته...
بچم نموند
کیسه ابم پاره شده بود
20هفته هنوز بچه خیلی. خیلی مونده تا کامل بشه نمیمونه ولی من خودم 28هفته به دنیا اومدم الان از همه خانوادم استخوان بندیم بهتره
من اوایل ۳۲ کیسه آبم پاره شد ۱۳سال پیش ولی شکر خدا بچم موند
بچه تو هفته 28و29هم شنیدم بمونه ولی 20بعید میدونم
نشتی اگر باشه با استراحت و سرم خوب میشه 💕
بچه از هفته ۳۳ به بعد میمونه
فک نکنم بچه بمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.