کلن تو بارداری خوب نیس
دکتر من که از همون اول کاشت ناخن رومنع نکرد گفت اشعه uvدستگاه اندازه همین لامپ های led هستش که تو خونه هامونه دکترمم خانم نوشین نظری هستن
من یکی باشم ریسک نمیکنم چون مواد شیمیایی داره اشعه یووی هم خوب نیس
یه دکتر میگه بزن یکی میگه نزن نمیدونیمچکار کنیم منم چند سال کاشت داشتم عادت کردم الان سختمه
دکتر من منع نکرد من بعد از ۱۲ یا ۱۳ هفته گذاشتم دوباره تا الان
بهتره انجام ندی تا ۳۶ ۳۷ هفته اخرای بارداری نزدیک به زایمانت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.