مامانا هفته ۲۸ مشکلی نداره کاشت ناخن انجام بدیم؟

۶ پاسخ

کلن تو بارداری خوب نیس

دکتر من که از همون اول کاشت ناخن رو‌منع نکرد گفت اشعه uvدستگاه اندازه همین لامپ های led هستش که تو خونه هامونه دکترمم خانم نوشین نظری هستن

من یکی باشم ریسک نمیکنم چون مواد شیمیایی داره اشعه یووی هم خوب نیس

یه دکتر میگه بزن یکی میگه نزن نمیدونیم‌چکار کنیم منم چند سال کاشت داشتم عادت کردم الان سختمه

دکتر من منع نکرد من بعد از ۱۲ یا ۱۳ هفته گذاشتم دوباره تا الان

بهتره انجام ندی تا ۳۶ ۳۷ هفته اخرای بارداری نزدیک به زایمانت

سوال های مرتبط

مامان 🩷🎀🖇️ مامان 🩷🎀🖇️ ۶ ماهگی