۴ پاسخ

من فقط هفته اول بیدارش میکردم بعدش گذاشتم خودش بیداربشه اینجوری خوابشم تنظیم میشه

من که از همون دوهفته اول به بعد دیگه بیدارش نکردم

نه چون هورمون های رشد توی خواب ترشح می شه

نه اصلا مغزش آسیب می بینه خواب واسه رشدش واجب تره خودش اصن بیدار میشه نگران نباش

سوال های مرتبط

بابای هیلدا افشاری بابای هیلدا افشاری ۱۶ ماهگی
مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی