۱۰ پاسخ

من بعد افتادن ناف خودم میشورمش اول حموم رو گرم میکنم با تشت آب ملایم می‌زارم لباس دخترمو در میارم
روی صندلی می‌شینم خودم هم درمیارم لباسامو با آب نشه
بعد کمی آب می‌ریزم بدنش و شامپو یا صابون هرچی ک هست میزنم اونو آبکش میکنم بعد با دستم سرشو آب میزنم کمی شامپو هم سرش اول با دستم اونم آبکشی میکنم بعد با کاسه یواش یواش آب می‌ریزم
آخرش آب کلی میریزم از سر تا پاهاش
هوای خونه رو از قبل گرم کردم میبرم پیش بخاری خودمم لخت نمی‌رم تن پوش می‌پوشم
با حوله خشکش میکنم پوشک و لباس اینا شیر میخوره و میخابه ❤️🤭

اینکه تنها حمامش کنی خیلی سخته داخل حمام میتونی بشوریش اما الان هوا سرده نمیشه بیرون بزاریش بعد خودت از حموم دربیای باید یکی باشه تامیای خشکش کنه پوشکش کنه

دلیل پهن کردن لباس روی پا اینه که بچه سر نخوره
خیلی با دقت نگهش دار نه خیلی سفت نه خیلی شل
خودتم لباس داشته باش که پوست رو پوست میخوره بچه لیز نخوره
دقیقا عین ماهی میشه بچه انقدر که سبک و لیزلیزیه😄

اره
تجربه من👇🏻
تو لگن اب رو به دمای مناسب برسون و اماده کن
دمای مناسب طبق تجربه مامانم ابیه که وقتی آرنج رو بهش زدی نسوزه و زیادم کرم نباشه برات
یه تیشرت از خودت رو روی پاهات پهن کن
روش اب گرم بریز و پسرت رو بزار روش
اولش اروم اروم روی پا و شکمش اب بریز تا عادی بشه براش
بعد با لیف یکمی شامپو بدن بزن به شکم و زیر گردنش و زیر بغلش و دستاش و بین انگشتاش
بعد سریع اب بریز سردش نشه
یکی دوبار این کارو بکن
بعد به حالت عاروق گرفتن پشتش رو به سمت خودت کن و بزار روی پاهات و مراقب باش با دستت به گلوش فشار نیاری
اب بریز پشتش و پشتش رو هم بشور
پشت زانوش رو فراموش نکن
تو هر مرحله سریع اب بریز که سردش نشه
برای سرش هم مطمئن باش سرش به چپ و راست نباشه
یکدقعه اب بریز سرش و سریع صورتشو تمیز کن
یعنی از پیشونی تا چونه رو از بالا به پایین دست بکش و چک کن تو بینیش اب نره و هم صورتش تمیز بشه
شامپو بزن و قشنگ بشور
دو بار اب بریز و بعد با لیف تمیز و بدون کف رو سرش و لیف بزن تا شامپو اضافه برداشته بشه و مجدد بازم اب بریز
نباید حمومش خیلی طول بکشه
خیلی هم بخار نبنده یا خیلی گرم یا خیلی سرد نباشه بگه اذیت بشه

اره میشنم نشسته حمومش میکنم فیکسش میکنم رو پاهام موهاشم برعکسش میکنم مث اروق گیری پشتشو سرشو میشورم

از ۴۰ روزگی خودم میبرم

نه حتما باید یکی باشه اب بریزه رو دستم
بزرگتر ک بشه هوا خوب بشه خودم با لباس میزارمش تو بغل میبرمش حمامش میکنم
(لباس های خودمو بیرون نمیارم ک بچه سُر نخوره)

اره من از۴۰روزبه بعد خودم شستم میرم حمام لباس تنمه میشینم نینی روی پاهام درازمش میکنم ومیشورمش

از چهل روزگی خودم بردم. اول مامانم میبرد من رفتم تو حموم نگاه کردم یاد گرفتم. آسونه

من خودم پسرمو از ۱۲ روزگی تنهایی میشورم

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی