من تو همون سونو انومالی اکو قلب هم انجام داد دکتر نوشته بود برام
من ۲۰هفته رفتم ،از سلامتش مطمئن میشه ادم
من وقتی سونوی آنومالی تو ۱۸ هفته رفتم دکتر سونوگرافی گفت چون دو قلو هست حتما بری دکترم نامه داد من رفتم بررسی کامل قلب جنین هست
بری بهتره چون تنها چیزیه که نشون میده خدایی نکرده قلب نی نی مشکل داره یا نه
نه ولی اگر لازم باشه دکترت بهت میگه بری
دمتر من رفتنش واحبش نکرده
همه نه ولی رفتنش هم ضررنداره من دکترم گفت برو۱۸هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.