خانوما اکو قلب جنین برای کی هست؟همه باید برن؟

۷ پاسخ

من تو همون سونو انومالی اکو قلب هم انجام داد دکتر نوشته بود برام

من ۲۰هفته رفتم ،از سلامتش مطمئن میشه ادم

من وقتی سونوی آنومالی تو ۱۸ هفته رفتم دکتر سونوگرافی گفت چون دو قلو هست حتما بری دکترم نامه داد من رفتم بررسی کامل قلب جنین هست

بری بهتره چون تنها چیزیه که نشون میده خدایی نکرده قلب نی نی مشکل داره یا نه

نه ولی اگر لازم باشه دکترت بهت میگه بری

دمتر من رفتنش واحبش نکرده

همه نه ولی رفتنش هم ضررنداره من دکترم گفت برو۱۸هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان امید زندگی مامان امید زندگی هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۷ ماهگی