به عنوان یک عدد مادر پاره پوره هیچ روشی سراغ ندارم بجز قنداق و لالایی و راه بردن 😭😭😭
کنارش دراز میکشم صوذتمو ب صورتش میچسوبونم میخوابه
یا دراز میکشم سرشو میذارم رو دستم میخوابه خودش
شانس خوب
ژن خوب😂
من کامل شیر میدم بعد پستونک و بعد لالا
اگر نشد بدنش و چرب میکنم میبندم گرم بشه میخوابه
آخرین روش هم حمام
بزار رو پاهات
فهمیدی ب منم بگو🤣
سرپات بزار دستاشم بگیر
پستونک بزار دهنش بزار ت گهواره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.