شیرخشک نان ۱ خوبع وزن دهیش

۶ پاسخ

کاش پسر منم بخوره از اول نان میخورد الان یه ماهه از شیرخشک افتاد هرکاری میکنم نمیگیره

نان کلا تپل میکنه

اره من ک راضی بودم

اره بد نیس

من به دخترم نان میدم عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان پناه😊 مامان پناه😊 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه طلائی 🩷🌸 مامان جوجه طلائی 🩷🌸 ۱۶ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی