۲ پاسخ

وزن‌دهیش خوبه ولی چون خیلی غلیظه یبوست میاره من روزی یه وعده بهش میدم رقیقش می‌کنم

نه من یه مدت میدادم افتضاح بود بچه م بدجور یوبس شد عوض کرد نان اوپتی میدم به بچه البته دکترش گف

سوال های مرتبط

مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان مرد کوچک👼✨ مامان مرد کوچک👼✨ ۶ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی