من دکترم فقط سینا هست
حتی تعرفه سینا هم نمیدونم😄
سزارین من دکترم گفت جدا پنج تومن میخام بقیشم که عمله بستگی به بیمت داره چقدرشو پوشش بده همین
منم دو روز پیش پرسیدم گفت طبیعی ۳۰ . ۳۵ سزارین ۴۰ . ۴۵
من زنگ زدم قدس بیمه تکمیلی آسیا دارم سزارین دومم گفت 8
اتاق خصوصی ۳
فعلا تا بعد تعطیلات همون تعرفه بین 40 تا 48 بود
زنگ بزن پذیرش بپرس
هر سوالی که داری.
تعرفه بیمه که فکر کنن باید زا بیمه تکمیلی هماهنگ کنی ولی دستمزد دکتر که خیلیه
من پریروز رفتم پرسیدم گفت ۱۵ یا ۱۶
اپیدورالم ۶ تومن
البته با دفترچه نیرو مسلح ازادش حتما خیلی بیشتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.