۲ پاسخ

دو تا دارو استامینوفن دار. نباید بدی.

اگ سرما خوردگی. +استامینوفن دارن. همون کافیه. اگ دادی بعد از ۲ ساعت تبش اوکی نشد. براش شیاف دیکلوفناک ۵۰ رو نصفه کن براش بزار متخصص میگه من نمیگم آب رو آتیش برای تب

شیاف و استا فاصلش خداقل چهار ساعت
سرماهوردگی بده

سوال های مرتبط