دو تا دارو استامینوفن دار. نباید بدی.
اگ سرما خوردگی. +استامینوفن دارن. همون کافیه. اگ دادی بعد از ۲ ساعت تبش اوکی نشد. براش شیاف دیکلوفناک ۵۰ رو نصفه کن براش بزار متخصص میگه من نمیگم آب رو آتیش برای تب
شیاف و استا فاصلش خداقل چهار ساعت
سرماهوردگی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.