ماماناى كيلاني و ساكن رشت تو روبيكا كروه زدم هركى دوست داره ميتونه عضو بشه
https://rubika.ir/joing/BAAIAEJCC0KXLUFBUSYGGTEIJOYSMQZA
از روى لينك اسكرين شات بكيريد وكيى كنيد وتو روبيكا سيو كنيد بزنيد روش يا اشتراك كذارى بيام و بزنيد ازش كيى كنين
عزیزم انشالله که هر چ زودتر خوب میشه زردی چیزی نیس
انشاءالله هرچه زودتر خوب میشه نگران نباش جونم 🤲🤲
عزیزم انشاالله زودی حالش خوب میشه نگران نباش❤️
ای جونم انشاالله
صلوات دادم براش
انشالله ب زودی خوب میشه
الهی بگردم ایشالا زود خوب بشه مادر🥹
ان شاالله هر چی زودتر خوب میشه عزیزم❤️
عزیزم نوشابه اینا زیاد خوردی ؟ منم گاهی میخورم استرس گرفتم
عزیزم منم این روزا رو گذرندوم
نگران نباش این روزا میگذره
انشالله زودی خوب میشه
عزیزم زردیش چنده؟!
منم بچم ۵روز موند بیمارستان چقدر اذیت شدم کم اورده بودم ولی تموم شد میگذره
ناراحت نباش زود میگذره ایشالا بهتر میشه
انشالله زود خوب میشه
زود زود شیر بده
شیرخشک هم خیلی خوبه
🥹🥹منم مث توعم تو دستگاهه بالا سرش نشستم
حتما عرق کاسنی و شاطره بخور شیر بهش بده خیلی خوبه عدسی درست کن هیچی بهش نزن سرکه سیب بریز داخلش بخور واقعا عالیه
نگران نباش هیچ اشکالی نداره پسر منم ۴ روز تو دستگاه بیمارستان بود خوب شد اوردمش اونجا قطعا بهترین جا براش هست
ای جاندلممم عزیزم🥹🥹🥹زووود میاد بیرون بغلش میگیری کللللی بوسش میکنیییی
ان شاءالله زود زود نینی قشنگمون خوب بشه فداتشم
نگران نباش زودی خوب میشه عزیزم
انشالله عزیزم زودتری زردیش بره و بغل بگیریش بیشتر بچه ها زردی میگیرن دختر منم گرفت زود خوب میشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.