زایمان طبیعی خیلی خوبه من زایمان اولم طبیعی بود ساعت ۸ دردم گرفت ساعت ۱ زایمان کردم
مهم خودتی بدنت اماده باشه درست ورزش کنی خیلی هم راحته
هم سزارین هم طبیعی هردو درد داره یکیاولش یکی بعدش
من زایمان طبیعی ناموفقی داشتم افتضاح بوددد
برای من ۵ ساعت طول کشید سخته ولی اونجور وحشتناک که میگن نیست یه چند ساعته میگذره میره
زایمان طبیعی خیلی خوبه برعکس تصور آدما زیاد سخت نیس فقط باید تو انتخاب بیمارستان دقت کنی
عالی 😍😍
چیز میخوردم تا زایمان میکردم😂😂
طبیعی افتضاح بد هس
خوب بود دردش وقتی نی نی بدنیا بیاد میره🤌🏻
و صد البته به بدن خودت و تحمل دردت برمیگرده
عالی بود واقعا، بدون درد نبست ولی اگه با تیم خوبی باشی بیادموندتی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.