دخترا دارم میرم آزمایش تروخدا دعام کنید

۱ پاسخ

من یه سری ۵ روز نشدم تستمم منفی بود رفتم تو ازمایشگاه ک آزمایش بدم دیدم یه جیزی ازم آمد پایین فهمیدم شدم دیگه خونمو الکی حروم نکردم برگشتم ب نظرم اگر تست منفی بوده نیستی چون دقت تست هم بالاس ولی رحمت داره آماده میشه برای بارداری اگر عقب انداختی اصلا نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرنازم مامان پسرنازم قصد بارداری
مامان پسرنازم مامان پسرنازم قصد بارداری
مامان پسرنازم مامان پسرنازم قصد بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری