عزیزم باید 14 روز کاملا بیخیال این موضوع باشید هر روز بی بی چک زدن باعث میشه هورمون خوب ترشح نشه سر خودتو با چیزی گرم کن انگار نه انگار انتقالی صورت گرفته.
ما هرچی دیروز گفتیم نزن گوش ندادی که
بیخیال باش چند روز
نرمال هم حامله شی بعد از ۶ ۷ روز نشون نمیده 😐 چ برسه ای وی اف و دارو و اینا
کدوم مرکز انتقال دادید؟
زوده الان...جنیناتون چندروزه بود؟
عزیزم روز ۷ خب هنوز اتفاقی نیفتاده که بیبیچک نشون بده
چرا با اینکار به خودت استرس میدی؟
دوران انتقال آرامشش مهمه
الان زوده منم جنینم ۳روزه بود روز ۱۱بی بی چکم یه هاله خیلی کمرنگ داشت
هنوز خیلی زوده من جنین ۴روزه بود روز ۱۱زدم هاله خیلیییی کمرنگ که بزور دیده میشد انداخت زوده استرس نده بخودت دیگه نزن تا روز ۱۴
همین کار میکنم دیگه نمیزنم
زودهههههههههههه استرس ب خودت نده بشین تا ۱۲ بعد روز ۱۲ حداقل بزن ولی بزار یه راست برو ارمایش
😒😒😒😒😒😒😒😒😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.