۸ پاسخ

میوه کیک خونگی آجیل گاهی براش کمپوت آناناس یا کیلاس میگیرم بخوره البته بعضی وقتا خوراکی هم میخوره

بچه من وعده های اصلی رو بزور چندلقمه میخوره خیلی بدغذا شده قبلا خیلی طرفدار پنکیگ و کیک خونگی بود اما الان اصلا پفیلا و موز و توت فرنگی و نون پنیر هم خیلی دوست داشت الان خیلی کم پیش میاد که بخوره

دختر من هیچی. ‌‌
وعده اصلی هم نمیخوره

فقط پچ پچ میخوره قبلا کیک اینام میخورد الان هیچی

میوه بستنی آجیل دنت شیر پاکتی

والا وعده اصلی بزور میخوره دیگه چه میان وعده ای

هرچی باشه میخوره میوه خیلی دوسنداره

موز . کیک .بیسکویت. سیب .توت فرنگی .

اینارومیخوره فقط

سوال های مرتبط