۳ پاسخ

من همیشه فشارم پایینه
دکتر گفته وقتی حس کردی خیلی پایین کشک یا پفک یا دوغ شور بخور و اگر بهتر نشدی حتما برو اورژانس

آره پایینه ، نمک بخور

مال من همیشه ۶ هست

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۳ سالگی
مامان بَشَم😎 مامان بَشَم😎 ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی