۲ پاسخ

همسرم یکی دوروز قبل از جنگ سفارش داد.بعد جنگ شد.به پشتیبانی زنگ زد گفت فعلا ارسالی نداریم تا وضعیت کشور عادی بشه.حدود 5 روز پیش لغو کرد سفارش رو.اما هنوز پول رو هم برگشت نزدن.

بیست بهمن خرید کردم از دیجی کالا قرار بوده هجدهم بدستم برسه
الان نگاه کردم تازه از انبار خارج شده یعنی تحویل پست داده نشده
با این وضع چی میشه بستم
میشه پیام گذاشت دیجی کالا ؟؟

سوال های مرتبط

مامان Deniz مامان Deniz ۳ سالگی