دختر من جدیدا کم شیر میخوره نمیدونم چرا
غذا هم خیلی نمیخوره در حد ۲،۳ تا قاشق پلو خوری
همش حس میکنم سیر نمیشه🫠مامانم میگه خوبه مگه معدهاش چقده ک خیلی غذا بخوره
صبحایه ۱۲۰تاشیرپاستوریزه.توطول روزسینمویکم میخوره.شب هم خابیدنی ۱۵۰تاشیرخشک
اشتهاش به شیر کم شده بیشتر غذا میوه اینا میخوره
چس سی سی😁 نمیخوره اصن
150 میل
۹۰ یا ۱۲۰
خیلی اشتهاش به غذا و شیر کم شده😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.