۶ پاسخ

دختر من جدیدا کم شیر میخوره نمیدونم چرا
غذا هم خیلی نمیخوره در حد ۲،۳ تا قاشق پلو خوری
همش حس میکنم سیر نمیشه🫠مامانم میگه خوبه مگه معده‌اش چقده ک خیلی غذا بخوره

صبحایه ۱۲۰تاشیرپاستوریزه.توطول روزسینمویکم میخوره.شب هم خابیدنی ۱۵۰تاشیرخشک

اشتهاش به شیر کم شده بیشتر غذا میوه اینا میخوره

چس سی سی😁 نمیخوره اصن

150 میل

۹۰ یا ۱۲۰
خیلی اشتهاش به غذا و شیر کم شده😭

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان فرهان👼🏻💙 مامان فرهان👼🏻💙 ۲ سالگی