بیمارستان دولتی رایگانه
توی بیمارستان خصوصی با سزارین تفاوتش خیلی کمه
بیمارستان ها ریگانه همه جا
مفت.
همه جا بیمارستان ها دولتی رایگان هست
دیشب پرسیدم بیمارستان های خصوصی همشون ۷۰تا۸۰تومن طبیعی ۹۰تا۱۰۰تومن سزارین
ماما خصوصی تو شهر ما گرفتم ۶ تومن
اینجا رایگانه
اما ماما خصوصی بگیری یا بخوای دکترت بالا سرت باشه باید بهشون زیرمیزی بدی
۲۰ اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.