۶ پاسخ

قدش عالیه جز بلندقد هاست مال من ۸۶ بود قدش

پسر من ۸۷ بود

ن قدش خوبه
دختر منم 92بود
ژنیتیکه قد

خداروشکر.من هنوز نبردم ولی قد پسرم رشد هم نکرده😭😭

ماشالا ب جونش..میگفتی قدش دلش میخواد🥹

چقدر عالی عزیزم، قد بلند خوبه دیگه، دختر من ۸۰ بود

سوال های مرتبط