۱۰ پاسخ

چرا درگیر چاق شدنه بچه ای من چندین بار برای چکاپ دخترم رفتم دکتر ،۹کیلو بیشتر نیست دکترش گفت بچه ها از ۹ماهگی به بعد کم‌اشتها میشن طبیعی و بچه ضعیف نیست ظریفه ،بچه وقتی سالمه دیگه چرا هی درگیر چاقیشی بیخیال عزیزم

۹کیلوقد۸۲
خیلیم نرماله بنظرم
تحرکشون بالاهست نگرانی نداره

وزنش۹ قدش ۸۲ دکترم که میگه نرماله البته فعالیتش زیاده غذا هم که دورش بگردم نمیخوره

10کیلو وزن 81قد دکتر گفت خوبه رونموداره

من 1سالگی بردم 8کیلو

دختر من ۱۷ماهشه ۹۲۰۰هست🥲💔

من برم وزن این باشه قدش این باشه خدا شمر میکنم

دخترمنم فکر کنم همین حدود

دختر من از مال شما هم لاغر تره
۱۵ ماهگی ۹ کیلو ۷۷ قد
تا ۱۸ ماهگی ۹ونیمم نمیشه

وزنش ١٠ قدش ٨٣

سوال های مرتبط

مامان باوان 🍓 مامان باوان 🍓 ۲ سالگی