۱ پاسخ

عزیزم من فرنی رو با اب درست میکنم بعدش با شیر خشک مخلوط میکنم یه تیکه کوچولو هم خرما میریزم خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی