۱۲ پاسخ

من تا الانم صبح ها حالت تهوع دارم 🥲

خداروشکر اخرین دفعه ای بالا آوردم ۲۰ هفته بودم

من هنوزم گاهی حالت تهوع میگیرم

من🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻

من از اول بارداری بالا نیاووردم

دیروز هم بالا آوردم

جدن. نگووووووو وای. یعنی هنوز احتمال هست باز برگرده😐😩😩😩😩😩

برا من از وقتی وارد ماه هفتم شدم شروع شده

من هنوزم بالا میارم

توروخدا نترسون بازم ینی میخوایم حالت تهوع بگیریم!!؟؟

به نام خدا این هفته من قشنگ حالم بهم میخوره درحالی که هیچ وقت اینجور نبودم

چند هفته از شما بالاترم و بااااز هم بالا میارم😕😕😕😕

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 مامان آرتیمان 👩🏻‍🍼 ۴ ماهگی