فقط حواست به حرکاتش باشه خیلی حساسه این آخرا
منم ۳۹ و ۴ روز زایمان کردم ولی اصلا دردم نمیگرفت کلا
حرکاتش بشدتتتت کم شده بود رفتم برا ان اس تی که همش بد بود سریع بستریم کردن امپول زدن و بماند ک تا بدنیا بیاد همش قلبش افت میکرد 🥺
حتما مراقب حرکات باش اگه دیدی مثل قبل نیست سریع برو بیمارستان
منم درگیرم نمیاد
انقباظ دردپریودی کیسه ی آب پاره میشه
خب چرا نمیری بیمارستان عزیزدل
درد زیر دل و پایین کمر
مرتب باید باشه یعنی اول یک ساعت ی بار بعد نیم ساعت بعد یک ربع و ...
خونریزی مثل پریود
اینا رو سر خواهرم دیدم
قبلش کلی پیاده روی کرده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.