۵ پاسخ

فقط حواست به حرکاتش باشه خیلی حساسه این آخرا
منم ۳۹ و ۴ روز زایمان کردم ولی اصلا دردم نمیگرفت کلا
حرکاتش بشدتتتت کم شده بود رفتم برا ان اس تی که همش بد بود سریع بستریم کردن امپول زدن و بماند ک تا بدنیا بیاد همش قلبش افت میکرد 🥺
حتما مراقب حرکات باش اگه دیدی مثل قبل نیست سریع برو بیمارستان

منم درگیرم نمیاد

انقباظ دردپریودی کیسه ی آب پاره میشه

خب چرا نمیری بیمارستان عزیزدل

درد زیر دل و پایین کمر
مرتب باید باشه یعنی اول یک ساعت ی بار بعد نیم ساعت بعد یک ربع و ...
خونریزی مثل پریود
اینا رو سر خواهرم دیدم
قبلش کلی پیاده روی کرده بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان🩵🫄 مامان آیهان🩵🫄 ۲ ماهگی