اینه نمیدونم خوبه یا نه چندتا قطره بدم

تصویر
۱۱ پاسخ

روزی یک سیسی ویتامین آ د هست

منم از همین میدم خوبه ی قطره چکان میدم

من یه سی سی میدم(قطره چکان کامل)

عالی ۱ میل بده

من ب بچم میدم راضی ام روزی یک سی سی

مرسی از همتون بوس بهتون😍🎀

تا نصف سرنگی که توشه پر میکنم میدم

خیلی قطره‌خوبیه یک‌میل باید بدی بهش هرروز

این آد خیلی خوبه

این قطره زیادی چرب من دادم راضی نبودم .خارجی خریدم بهش دادم عالیه

من یک قطره چکون پر میدم

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۸ ماهگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی