ویار بارداریم دندان درد بود. باد بارداری هس ولی خیلی سخته
من ماه چهار و پنج خیلی درد داشتم رفتم پیش دندون پزشکم گفت اگه دندوناتو درست نکنی خیلی بهتره، بی حسی خیلی خوب نیس برات. بهم گفت روزی دو سه بار نخ دندون استفاده کن و هر شب بعد از اینکه مسواک زدی آب نمک بچرخون تو دهنت. در عرض یک هفته درد دندونم کاملا خوب شد
منم دندون درد گرفتم چندوقت پیش روش میخک گذاشتم.نمک گذاشتم بهتر شد.هر کدومش فک میکنی درد از اونه اینکارو بکن
فقط میتونی استامینوفن ساده استفاده کنی شیاف اینا مجاز نیست
اره منم اینطوریم از اول بارداری تا الان دندون درد بهامه
من ماه پیش همچین دندون دردی گرفتم سه روز گریه میکردم... خودش هم خوب شد ما بهش میگیم باد کلاف🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.