دختراولم شیرخودمو خورد انقد ماشاالله تپلی بود ولی این یکی دخترم شیرخشکیه الان ۸ کیلوعه انقد ریزه🥲
عزیزم ماهایی ام که شیرخشک دادیم عذاب وجدان داشتیم چرا شیر نداشتیم بدیم
پس سخت نگیر
بچه من شیرخشک خورده ولی تپلی نیست!
مهم اینه سالم باشه
ربطی نداره دختر من شیر خشک میخوره ولی ریزه اس
من به دخترم هم شیر خشک میدم هم شیر خودم
اصلا چاق نشد
وزن الانش نه کیلو
منم همین حس و دارم و مدام با شوهرم بحث میکنم بچه م ۲کیلو بود بدنیا اومد نزاشت شیر خشک بدم گفت فقط شیر مادر الان ۷کیلوعه و اصلا شیر خشک و قبول نمیکنه دختر بزرگم شیر خشکی بود وزن یکسالگیش ۱۳۷۰۰بود
جاری من کلا به بچش شیر خشک داد تپل شده بود ولی دراصل پف داده بود ، به محض اینکه از شیر گرفتش کلا پف بچه خوابید یه بچه فوق لاغر شد
چ ربطی داره من شیر خدمو میدم بچم وزنش نرماله
منم حس شما رو دارم..🥲
من پسرم شیرخشک خورد الان کمبود وزن داره به ژنتیک و جسه خود بچه بیشتر ربط داره وگرنه من تا الان هر بچه ای که شیر مادر میخورده دیدم تپل بوده
من بچم شیر خشک خورد بعد ۴ ماهگی
ولی بدتر وزنش افت کرد هیچ شیرخشکی تپلش نکرد و وزن نداد
درصورتی که با شیر خودم داشت وزنمیگرفت و سیستم ایمنی بدنشم قوی تر بود
والله پسرم شیر خشکیه ۸ کیلوعه.
ربطی ب شیر مادرو خشک نداره گلم
وراثت هم دخیله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.