خانوما موز چطوری بدم بهش

۵ پاسخ

با چنگال له کن من پودر پسته میریزم شیره میریزم با فرنی میدم خیلی چیزا میشه

من با چنگال له ميكنم با پودر پسته و بادوم قاطي ميكنم ميدم

منم دیروز اولین بار گزاشتم تو پستونک میوه خوری چند تکه کوچیک

من رنده میکنم با قاشق میدم

من میذارم تو پستونک میوه خوری بهش میدم
البته میذارم فریزر یخ بزنه چون لثه اش میخاره کیف میکنه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی