۱۲ پاسخ

اصلا زردی چیز مهمی نیست از دازوخانه قطره زردی بگیرهر ۸ساعت یده بهش بهشم شیر خشک نده اگه میخای شیرخشکی نشه و فقط تند تند شیر بهش بده و انار هم خوبه اگه نیست اب انار بخور زود خوب میشه

حتما هر موقع تونستی تا ۱۰ روزگی ببرش آزمایش زردی بده بیمارستان بری در حد چند دقیقه کارت راه میفته لازم نیست خودت وایسی شوهرت بفرس بعد یه ساعت نتیجش میدن زردی بچه اصلا معلوم نمیکنه ممکنه یه دفعه ای بالا بره

عزیزم بچه منم اونجوری میشد یه پرستار به من گف نبات داغ بده.یه حبه نبات داغ اب داغ حل کن ولرم شد بده بخوره

شير خودت براي زردي خيلي خوبه
منم خودم ميكردم كاراي بچرو با كلي بخيه
ب بچه مرتب شير بده
سير نشد شير خشكم بده اگر شير داري ك هيچي
بايد مرتب شير بخوره و ادرار كنه ك زرديش بره
اگر براي زرديش شك داري ببر متخصص اطفال اون بهت ميگه

از ٣ تا ٥ روزگي اوج زردي بچه اس كم كم شير بخوره خوب ميشه
دختر منم همين بود

اگ زردی داشت باید دستگاه بیاری خونه بزاریش داخلش
لیمو شیرین بزن ب بدنش
چند قطره اب لیمو شیرینم بده بهش
خودتم‌بخور
خودتم عرق کاسنی بخور
بچه رو با شیر یا عرق کاسنی بشورید

زردی از سوم چهارم شروع میشه همه بچه هاهم دارن
انگشتت بزار کف پاش اگ جاش موند زرد شد زردی داره یه دوروز دیگ صبر کن بعد ببرش از مایش

خودت اب انار اب هندونه ترنجبین اینا بخور تند تند شیر بده جای خنک بخوابونش ببر دکتر قطره بده یا اگه خدایی نکرده زیاد شد دستگاه بیار

چند کیلو هست ؟ آزمایش زردی بگیرین ازش عزیزم اگه بالا بود دستگاه بگیرین بیارین خونه
در کل اگه زردی داره خنک نگهش دار ، دمای خونه ۲۴ درجه باشه ، لباس خنک تنش کن. هر دو ساعت بهش شیر بده هر چی ادرار و مدفوع زیاد داشته باشه زردی زودتر خوب میشه

بهترین شیر شیر مادره عزیزم به خودت استرس نده ،برای زردی هم اگ میترسی ببرش ازمایش که یه وقت خدای نکرده یهو بالا نره.شیر دهی مرتب زردی بچه رو کم میکنه

اگه خودت کار میکنی بیشتر به خودت برس اما من کاچی میخوردم زرد تر میشد متاسفانه ایشالا که کلا از اون مدل بچه هاس که زردی نداره
زردی رو حتما باید با دستگاه یا آزمایش بهت بگن ولی تا میتونی زیر بار آزمایش نرو

عزیزم
شیر خودتو بده تند تند تا ادرار و مدفوع کنه دفع بشه زردی
خنک نگهش دار
خوب میشه
نهایت می‌بری دکتر قطره میده بهش
اصلا نگرانی نداره.منم همین بود با شیر خودم و قطره رفع شد کلا

اصلا نگران نباش من شیر خودمو دادم بهش زردی هم داشت انقدر گریه کردم ولی الان به خودم میخندم 😅زردیش تا ۱۷رسید دستگاه آوردیم خونه شربتم دادم خودمم ترنجبین و شیرخشت خوردم خوب خوب شد

سوال های مرتبط