۷ پاسخ

رو من که خیلی جوابه هر وقت میخورم قشنگه شیرمو زیاد میکنه

دلستر مالت بخر بدون گاز و تلخه . خیلی خوبه

عزیزم شیر طبیعی بخور واقعا جوابهههه

دلستر شیرو زیاد کلا هرچیزی که جو داشته باشه ولی بخاطر گازش میگن واسه بچه نفخ میاره

سیرابی اگخ دوست داری بخور

دلستر چه نفخی داره

من می‌خوردم شیرم زیاد میشد
کمکی شیرخشک بده اگه شیرت کمه

سوال های مرتبط