۴ پاسخ

دقیقایق اول سرد بزار بعد از چند ساعت گرم

روز اول سرد فردا گرم هر پاش و ۲۰ ثانیه نگه دار که یخ نکنه جمعا ۵ ۶ دقیقه بشه دوباره یکی دو ساعت بعد دوباره بذار

سرد بزار فردا گرم بزار
از الان بزار 3 4 بار در حد یک دو دقیقه بزاری بسه به نظرم من گذاشتم خوب بود جای واکسنش سفت نشد

سرد ولی من نزاشتم
فقط استا دادم ۴ساعت

سوال های مرتبط