دقیقایق اول سرد بزار بعد از چند ساعت گرم
روز اول سرد فردا گرم هر پاش و ۲۰ ثانیه نگه دار که یخ نکنه جمعا ۵ ۶ دقیقه بشه دوباره یکی دو ساعت بعد دوباره بذار
سرد بزار فردا گرم بزار
از الان بزار 3 4 بار در حد یک دو دقیقه بزاری بسه به نظرم من گذاشتم خوب بود جای واکسنش سفت نشد
سرد ولی من نزاشتم
فقط استا دادم ۴ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.