۷ پاسخ

من کمپرس اصلا نزاشتم فقط قطره رو سر ساعت بهش دادم اصلا اذیت نشد

سخت بود ؟برای من هفته بعد نوبتشه غصه دارم 😭

اول سرد
هر ۲۰ دقیقا یبار بزار رو جفت پاهاش هر کدوم سه تا چهار دقیقه بمونه اصلا تب نمیکنه و بدنش کامل خنک میشه

روز اول سرد روز دوم گرم بچه من خیلی گریه میکرد کمپرس سرد میزاشتم غش میکرد از گریه من دیگه هیچ کدوم نذاشتم

به من گفتن اگه بی قراری کردروزاول سردبزارولی من نکردم

روز اول سرد
فرداش گرم

اول سرد روز دوم گرم

سوال های مرتبط