۱ پاسخ

من گرفتم اصلا بدرد بخور نيست جيش كه كنه از بغلاش ميريزه بيرون

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
شاه هامین مامان فسقلی شاه هامین ۴ سالگی