حالت تهوع نمیذاره هیچی بخورم واقعا اذیتم هیچی هم اثر نمیکنه

۳ پاسخ

یکم زنحبیل بزن اب خنک بخور شاید بهتر شدی

من اندانسترون میخورم

دمیترون فقط

سوال های مرتبط