۱۰ پاسخ

عزیزم باید بشینی روی صندلی بعد بگو ببا کنارم بعد بگیر تو بغلت از کنار بغلش کن
بچه به آغوش شما احتیاج داره اینجوری ک میگی حساس میشه

خب عزیزم رفتاره خودت اشتباه بوده

گلم با آوردن اسم نی نی تحریک شده .من به پسرم میگم مامان دلش درد میگیره نمیتونه بغل کنه .

وای منم دخترم همش رو پا منه من غذاش بدم دلم می‌خوابه میخواد شیر بخوره با اینکه سعی کردم اصلا ذهنش و سمت این بچه نبرم

بنظرم نگو نینی اذیت میشه بگو کمرم درد میکنه یا پام درد میکنه اون از الان احساس میکنه نینی نیومده محدود شده
من خودم دخترم وقتی میگه بغل میشینم بغلش میکنم گریه میکنه بلند شو میگم نمیتونم کمرم خیلی درد میکنه ولی خب نشسته خوب بغلش میکنم که یکم دلش راضی شا

پسر منم خیلی اخلاقای بدی تو این مدت پیدا کرده هم اینکه موندیم تو این وضعیت خونه و هم شرایط الان من .....
میگه بچه ها بیان منو سفت بغل میکنی؟؟
میاد میگه مامان محکم میشه بغلم کنی

اما درکل حق دارن .من از این موضوع خیلی ترس دارم که وقتی تو دلی بیاد .رفتار پسرم قراره چجوری بشه

نگو نینی اذیت میشه بگو کمرم درد میاد

عزیزم چند سالشه ؟ پسر منم این اخلاقارو داره دو سال و نیمشه شانس اوردم کوچیکه آرومه وگرنه ک کارم خیلی سخت بود

وای پسر منم همین شده 💔باید باهاشون راه‌بیایم‌دیگه گناه دارن تو‌سن‌ حساسین🥺

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد