منم الان زدم سرم داره میترکه انقد استرس میگیرم موقع واکسن🥲
سلام کمکی رو شروع کردین
عزیزم انشاءالله که سبک باشه
من پسرم دوتا واکسن قبلی تب نکرد ولی چهارماهگی یکم پاهاش درد داشت
دیگه شش رو شنبه برم بزنم
انشاالله سبک باشه
پسرمن خیلی اذیت شد دو روز تب داشت
برای ما ک فوق العاده سبک گذشت انشالله برا شما هم راحت باشه عزیزم
انشاالله سبک. باشه مبارکشم باشه منم شنبه میبرم میشه فردا خبر بدی ک چطور بود خواهری؟
دختر من گریه هم نکرد یدونه پا بود و یدونه خوراکی
انشالله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.