پوشک شیر خشک قطره بچه

تصویر
۸ پاسخ

قشنگم این دلیلی نمیشه که ، چون طرف زود ازدواج کرده و بچه دار شده و از زندگیشم ناراضی ان ( همون اکثرا )
خیلیا هم هستن تو سن بالای ۳۰ سالگی ازدواج کردن و بچه دار شدن و از زندگیشون ناراضی ان .‌
کلا این برای همون اکثرا صدق میکنه .. وگرنه چه کسایی دیر ازدواج کردن چه خیلی زود .به همون اندازه ام خوشبختن و شادن و براشون بهترین تصمیم بوده ، چون میتونی متاهل باشی تو هر سنی .. هم خوش بگذرونی ، هم درس بخونی همم کار کنی و ... یا برعکس خانه دار باشی ..
کلا همه اینا برمیگرده به زندگی شخصی آدم
ما ها خودمون زندگی خودمون رو پیش رو ببریم خودش کلیه
تا اینک بخایم به فکر این باشیم ک بقیه چیکارا میکنن و چی شده اینکارا رو کردن ❤️👋🏾

دقیقا من خودم 18 سالگی ازدواج کردم الان 32 سالمه به نظرم اون زمان تازه خیلی زود ازدواج کردم ولی الان دیگه واقعا زود ازدواج کردن جالب به نظر نمیرسه بازم به نظر شخصی هر کسی مربوطه 🫠

اتفاقا زود ازد کردن اشتباهه محضه
وقتی عاقل میشن میگن عه ما جوونی نکردیم یواشکی با کسی دیگه میرن یا اینکه باید پیش مادر شوهر زندگی کنن همه اش مینالن از تو یک خونه بودن!!!!
تو گهواره داریم میبینیم دیگه
یا انقدر در گیر بچه میشن شوهره یهو میره با کسی دیگه!جوونتر و خوشگلتر!!!!
اقا زود ازد نکنید
خوشی کنید بعد برید مستقل بشید دستتون تو‌جیب خودتون باشه بعد ازد کنید

من ۳۴ سالگی ازدواج کردم، دوتا لیسانس و یه فوق لیسانس دارم، ۱۰ سال سابقه ی کار دارم و تقریبا همه ی شهر ها هم مجردی سفر کردم، واقعا دیگه از مجردی خسته شده بودم، ۴۰۲ ازدواج کردم و ۴۰۳ بچه دار شدم ، با شوهرم هم نزدیک به یکسال دوست بودم، نمی‌گم صد در صد از ازدواجم راضیم ولی تا اینجا خوب بوده ، یه سری اختلافات بخاطر سطح فرهنگ خانوادگی، موقعیت شغلی، سطح تحصیلات و ... هست ولی خب توی سن بالاتر عاقلانه تر رفتار میکنی و خیلی از مشکلات براحتی حل میشه که شاید تو ۲۰ سالگی بخاطر بی تجربگی نتونی درست مدیریت رفتاری کنی

عزیزم من خودم ۱۴سالگی ازدواج کردم و ۱۸سالگی آران بدنیا اومده ولی هم از همسرم راضی‌ام هم از ازدواجم (ازدواجمون سنتی نبود )

اتفاقا من نظر اینه نسل قبل بیشتر تمایل به ازدواج داشت الانم من هرکی اطرافم میکنم دختر هنوز ازدواج نکرده مستقلم همه سرکار میرن دستشون تو جیب خودشونه همه خرجی برا خودشون میکنن تفریح گردش میگیم چرا ازدواج نمیکین میگن نمیخان زیر بار مسیولیت برن بنظر من دخترای نسل حالا بیشتر دوس دارن مستقل باشن تا دوس داشته باشن ازدواج کنم نمیدونم

نمیدونم واقعا
قسمت روزگار بوده 🥲
همه چی دست به دست هم میده ک ی اتفاقی تو زندگیت بیوفته

وای تازه اکثرا شیر به شیرن میارن...اصلا بفکر خودشون و بدنشون نیستن

سوال های مرتبط

مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان رسا💙🧸🩵 مامان رسا💙🧸🩵 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی