۷ پاسخ

یعنی چی خواهرشوهرم میگه نه؟😕😕 خواهرشوهرت خیلی غلط میکنه وقتی علمشو نداره با جون بچش بازی میکنه، این بچه تشنح داره ،تشنج مشکوک به صرع حتماااا باید بستری شه! نوار مغز و ام ار ای و ازمایش متابولیک واجبه .توروخداااا رحم کنید به اون بچه دعا نویس خر کیه اخههههه

باورم نمیشه تو قرن ۲۱ هنوز یه عده به دعانویس اعتقاد دارن 😐

خداشاهده من الان ترسیده ام😐😐😐😐😐ببرنش دکتر خب دعانویس چه کوفتیه

تشنجه
بزنن اینترنت میتونن انواع مختلف تشنج رو ببینن ، اینم یه نوعشه
باید برع دکتر حتما دارو مصرف کنه

لطفا پیام منو بهشون نشون بدین
این علائمی که گفتین علائم تشنج هست
تشنج در نوزادان با بزرگسالان فرق میکنه.
حتمااااا باید ببرن پیش متخصص مغزاعصاب کودکان و نوار مغز بگیرن. و اگر خدایی نکرده تشنج تایید بشه شرو میکنه برای یک مدت دارو استفاده کردن
بعد از مدتی حتی ممکنه دکتر داروش قطع کنه و کامل خوب خوب بشه. ولی اگر نبره تشنج روی مغز بچه اثر میزاره و خدایی نکرده عقب مانده ذهنی و جسمی میشه
اونوقت باید یک عمر خودش سرزنش کنه و خون دل بخوره.

نوارمغز هم کار سختی نیست من خودم دو دفعه از پسرم وقتی یک ماهش بود نوار مغز گرفتم
اونهم یک سری علائم مشکوک به تشنج داشت. دکتر اول فوق تخصص مغزاعصاب کودکان نوارمغز گرفت و گفت خداروشکر مشکلی نیست
ولی من دیدم علائم برطرف نشد بردم دکتر بعدی
و اونهم نوار مغز گرفت و گفت خداروشکر سالمه و بهم گفت تا شش ماهگی علائمش برطرف میشه که همینطور هم شد شکرخدا.
پس حتمااااا بهش بفهمونین داره با جون بچش بازی میکنه

خواهرشوهرتو بگم چی چرا در‌حق بچه ظلم میکنه وای بگردم دور‌اون بچه یعنی یه نوار مغز و ازمایش اینقدر براش سخته …خدا شفاش بده امیدوارم خدا به هرکی بچه و برکت میده علم روهم‌بده

چه عجیب😳

سوال های مرتبط